شادی

یک دیدگاه

  1. اینو میبینم یاد بابک میافتم که اواره غربت شده و به اخوندا فحش میده با این تفاوت که اینیکی نابغه است وباباش هم ترک نبود ولی اون خنگ و احمقه.

  2. ایرانی هرجا باشه خداپرست یا اخوند پرست یا شاه دیوث پرست همیشه همون دیوث باقی خواهد ماند.

  3. یه مشت هرزه فکری و کسمنجول های تهران. به خارجی میگن ان اینتلیجنت بیچز به فارسی همون میشه که نوشتم. میسوجنیست نیستم ولی دخترای ایرانی رو همه رو باید تو گونی کرد باورم نمیشه یه زمان خیلی دور از رو سادگیم فمنیست بودم … فکر کن از جنده های بیسوادی مثل لیلی خنگه دفاع میکردم وای جندش و کرینج .

  4. پسرای ایرانی اخته شده قبل از مرد شدن مثل جوات اعنت الله بدبخت کتمنتو جواب بده دلمت برا هزار ایرانی مثل تو میسوزه در اوح نادانی و نفهمی و بدبختی

  5. گوگل وقتی یوتیوب بگیره همین گوه کاری میکنه

    همه جا احمقل هست فقط ایران نیست اما ایرانی 100 گاو نشریف دارن فرقش اینه

  6. امیدوارم بابک رو به موت بالاخره شرش رو از دنیا و اینترنت کم کرده باشه . رست این هل

  7. هر وقت با یه ایراای خرف میزنم صبحش باید بیام اینحا تخلبه کنم مقدار جندش رو. نسبت به دوستان نزدیکم این حس رو پیدا کردم غیر قابل تحمل در مکالمه ها مبشورمشون مچالشون میکنم خوردشون میکنم ولی صبحش که میبینم فکر میکنم کم بود. کس خوار و مادر همتون دیوثهایب بی مغز بی سواد احمق و عقب مانده

  8. قصد دارم تمام ایرانیها رو از زندگیم پاک کنم جندتا رو نگه داشته بودم ولی دیگه تمام شد اینجا هم حالمو بد میکنه احتمالا این اخرین کامنت من تو اینترنت وبلاگ ایرانیه ریدم به همتون الرژیک در حد مرگ


دیدگاه‌بازی

